مصاحبه آرشیو خبر ها
صحبت های الگری بعد از برتری مقابل امپولی

صحبت های الگری بعد از برتری مقابل امپولی

یوونتوس در دیدار خود در چارچوب هفته دوازدهم سری آ موفق شد در خانه امپولی در حالی که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود ، 3 امتیاز را کسب کند تا بیانکونری ها پس از پیروزی در دربی دلاموله دومین پیروزی پیاپی را تجربه کنند .

مکسی آلگری پس از این دیدار و پیروزی 1-3 برابر امپولی به سوالات خبر نگاران پاسخ داد :" فکر می کنم تنها در دقایق اندکی از بازی تمرکز نداشتیم و آن موجب گل خوردنمان هم شد. پس از آن دوباره به وضعیت خوب بازگشتیم و در شرایطی که آسان نبود توانستیم در خانه حریف پیروز شویم "

" بازی در خانه هیچ حریفی راحت نیست ، من امپولی را تیم خوبی دیدم که با برنامه بود و هدفمند به میدان آمده بود . خوشحالم که شاگردانم موفق شدند نتیجه را بازگردانند و پیروزی را کسب کنند "

" رویکرد ما به این بازی خوب بود ، ما توپی را از دست دادیم در حالیکه داشتیم به نیمه ی حریف می رفتیم و ما را در یک موقعیت سخت 2 در برابر 3 قرارداد و به همین دلیل ما گل خوردیم"

" بازی ما هنوز باید بهتر باشد اما اجازه بدهید که به نکات مثبت اشاره کنیم.ما هفتم هستیم ، هیچ کس در ابتدای لیگ انتظار چنین رتبه ای از ما نداشت ، اما حالا به دو پیروزی پیاپی در لیگ دست پیدا کرده ایم و در لیگ قهرمانان هم نتایج مثبتی کسب کرده ایم ، نمی توانیم فقط روی نکات منفی تمرکز کنیم "

مانژوکیچ؟ " او عملکرد خوبی داشت ، او خود را در خدمت تیم قرار می دهد. اما همه ی تیم عملکرد خوبی داشتند ، کلودیو مارکیزیو ، او دارد [به فرم خوبش] برمی گردد. خدیرا هم بازی کرد اگرچه در اوج آمادگی نبود "

" مثل همیشه در فوتبال ، شما نباید عصبی شوید و کنترل اعصابتان را از دست بدهید. حتی اگر لحظات سختی را سپری کنید. امشب بچه ها خوب عمل کردند و بعد از دریافت گل آرامش خود را حفظ کردند "

صحبت های بوفون بعد از بازی با ساسائولو به تیم کمک کرد؟

" بله ، لحظاتی هست که افکارتان را به زبان می اورید. طبیعی است که حرف های تند بوفون خطاب به تیم بعد از باخت 0-1 به ساسائولو به تیم برای بازگشت به مسیر کمک کرد "

" اما بعد از آن باید پا به زمین بگذاریم و تنها به خاطر اینکه یوونتوس هستیم , قدر پیروزی را ندانیم .ما همه باید آرام باشیم و با فروتنی پیروز شویم "

" فوتبال عجیب است ، اینتر 7 بازی را 0-1 پیروزی می شود و ما همچنان با اولین ضربه گل می خوریم "

گل سوم ما آفساید بود؟

" بله ، آنها به من این موضوع را گفتند. این اتفاق ها در فوتبال می افتد ، اما در کل فکر می کنم داوری خوب بود "

" برای ما مهم این است که این روند را ادامه دهیم و بتوانیم امتیازات را کسب کنیم. هنوز هفته های زیادی مانده و ما با وجود اینکه می دانیم چه رقابت سختی وجود دارد اما خوشبین هستیم و می خواهیم که ادامه دهیم "

تغییرات زیاد در سیستم و ترکیب ؟

" شاید با توجه به هر بازی لازم باشد . ما باید بهترین ها را به میدان بفرستیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. می دانم که تیم نیاز به یک هماهنگی و توازن دارد اما گاهی اوقات بدلیل مصدومیت و یا حساسیت بازی کمی تغییر لازم است "

" اورا بازیکنی است که تجربه بالایی دارد ، ما از او استفاده می کنیم و شخصاً اعتقاد زیادی به او دارم . او یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان تیم من است و امروز هم گل بسیار زیبا و مهمی برای ما زد "

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: